Referencer
Vi har samlet nogle af vores kunders oplevelser med vores løsninger, der er designet til at opfylde deres krav og behov. Du får et indblik i, hvordan de bruger vores løsninger til at overvåge deres IT-infrastruktur og optimere it-sikkerheden, som eksempler på, hvordan vi også kan hjælpe netop din virksomhed med de it-udfordringer du står overfor.
Fredericia Kommune er GDPR compliant
“Logningen af datatrafikken i vores system betyder, at vi hurtigt kan levere en rapport, der dokumenterer, hvem der har haft adgang til hvilke data og hvornår, som det kræves i tilfælde af et brud” siger Thomas Saabye Goltermann, IT- og driftskonsulent hos Fredericia Kommune.
Magasin er på forkant med CapMon
“CapMon giver os mulighed for at være på forkant på flere områder. Vi overvåger trends på eksempelvis diskforbrug, så vi er advaret i god tid, før det går galt, og vi har mulighed for at tilgå data fra mobil-telefonen, så vi kan holde os opdateret konstant”, siger Peter Jørgensen, IT-administrator hos Magasin.
Fornemmelser bliver til fakta
Hos Region Nord oplevede man ofte, at personalet på regionens hospitaler klagede over lange svartider, når de arbejdede i regionens epj-system (elektronisk patientjournal). ”Vi var nødt til at tage tyren ved hornene og få løst situationen. Vi havde blandt andet behov for at kende de præcise svartider for at vide, om vi skulle ændre på dem,” siger Brian Heinrich Pedersen, som er funktionsleder hos Region Nord.
Kamstrup overvåger VMware
Med CapMon er målervirksomheden Kamstrup på forkant med en højt konfigurerbar overvågning af it-driften. Senest med mulighed for at overvåge koncernens VMware direkte i CapMon. “Med CapMon kan vi selv definere, præcis hvad det er, vi ønsker at måle på, og det har stor værdi,” siger Jesper Lasthein, IT Group Manager hos Kamstrup.
Region Hovedstaden IPT
”Vores vigtigste opgave er at sikre, at de mere end 40.000 ansatte i regionen får bedre service for færre penge. Det gælder også vores telefoni systemer. Vi investerede i en overvågningsløsning fra CapMon til at holde en meget høj lydkvalitet af de mere end 20.000 IP-telefoner, der er i brug hos os,”siger Martin Milbrat Petersen i Region Hovedstaden CIMT.”
Region Hovedstaden
Region Hovedstadens CIMT har valgt Capmon og ResponseView til overvågning af de ca. 2000 servere og 700 netværksenheder på stort set alle regionens hospitaler og forbindelserne herimellem.” En væsentlig årsag til at valget faldt på CapMon var muligheden for at få SLA rapportering. En anden årsag var, at vi med CapMon kunne foretage slutbrugermålinger. Dette er den vigtigste form for overvågning, for her får vi sat tal på brugeroplevelsen af systemerne” siger Klaus Franzmann, Chefkonsulent i CIMT.
Aarhus Universitetshospital
Vi har valgt CapMon som det bedste værktøj til at overvåge alle de mange kritiske hardware- og softwareenheder, som vi har her på Aarhus Universitetshospital Skejby, og det har givet os en større driftssikkerhed, så vi nu har færre driftsproblemer og færre alarmer end før, og hurtigere får gjort noget ved de alarmer, der kommer.” Sådan lyder det fra Claus Bugge, der arbejder som IT-specialist i den store, centrale it-afdeling på Aarhus Universitetshospital Skejby.
YouSee
”Takket være CapMon har vi nu, siden år 2000, kørt med en stadig mere intensiv overvågning af alle dele af vores netværk, så vi både har nogle særdeles detaljerede driftsstatistikker, og samtidig har lynhurtig fejlfinding og dermed også alarmering på ganske få sekunder, når der er problemer”, siger Gert Johansen, IT-pojektleder i YouSee.”
Kamstrup A/S
“Vi er glade for valget af CapMon som overvågningsværktøj. CapMon har gjort os proaktive i forhold til IT-uregelmæssigheder. Nu behøver vi ikke vente på, at brugerne ringer til os med meldinger om problemer. Typisk opdager vi problemerne, før de gør!,” fortæller Jesper Lasthein Hansen, IT-chef hos Kamstrup A/S.”
Nationalmuseet
“Udviklingen af CapMons funktionaliteter foregår i tæt kontakt med brugerne. Jeg er med i en brugergruppe, hvor vi kommer med forslag til nye funktionaliteter – og bliver hørt. Udviklingen af CapMon er stærkt bruger-drevet, og det mener jeg er en gevinst for begge parter,” siger Knud Nielsen, IT-systemadministrator på Nationalmuseet.