svartidsmåling

ResponseView - svartidsmåling

Dokumentér brugernes oplevelse af svartider!

Få live svartidsmålinger, som giver et klart billede af de svartider dine slutbrugere oplever, når de benytter firmaets forretningsapplikationer.

ResponseView giver dig en unik mulighed for at optage de scenarier, som brugerne typisk vil udføre, og gengive dem kontinuerligt med et givent interval. Løsningen interagerer med forretningsapplikationerne gennem visuel feedback i form af billeder.

ResponseView rapporterer responstider minut for minut, og målingerne præsenteres via tydelige dashboards, notifikationer og præstationshistorik.

Se svartiderne fra flere lokationer

Du har mulighed for opsætning af ResponseView på to eller flere lokationer for at udføre de samme scenarier, og derved give et billede af brugeroplevelser fra de forskellige lokationer.

ResponseView kan konfigureres centraliseret gennem vores CapMon overvågningsløsning eller decentraliseret gennem hver enkelt probe. I løbet af ganske kort tid får du et uvurderligt overblik over, om svartiderne ligger uden for det, der anses for acceptabelt, eller om en opdatering af en applikation har betydet ændringer i brugeroplevelsen.

Opsætning af alarmgrænser

Du kan vælge at få automatisk alarmering til systemadministratorer, servicedesk eller andre, der har brug for at få information om ændringer i serviceniveauet, hvis svartiderne afviger fra de grænseværdier, du har angivet. Hvis du har brug for en alarm før de angivne grænseværdier, kan dette også konfigureres.

ResponseView giver dig også mulighed for at måle tiderne for specifikke dele af en brugers interaktioner med et system, og derved se præcis, hvilke interaktioner der falder uden for den fastsatte normtid.

I tilfælde af, at en transaktion tager længere tid, end den er defineret til at tage, indsamles et billede som dokumentation og sendes med alarmen til systemadministratoren.

Udnyt dit driftsbudget

Du får:

  • Tydelige detaljerede og sammenlignelige driftsrapporter baseret på målinger set fra et brugerperspektiv
  • Proaktiv rapportering af servicekriterier, der er kritiske
  • Dokumentation af tilgængelighedsniveau og brugeroplevelse af de enkelte tjenester

Styr på SLA aftalerne

”Det er en kæmpe fordel, at vi nu kan måle de nøjagtige svartider, så vi rent faktisk ved, om vi får det vi betaler for i henhold til vores SLA aftaler med leverandørerne“.
Læs Region Nordjylland kundecase 

Se ResponseView video