Supportcenter

Support og samarbejde med CapMon

CapMons driftsteam er systemcertificeret og dansk talende, hvilket ligeledes også gør sig gældende for certificerede undervisere.

Driftsteamet er placeret i Herlev, hvilket giver mulighed for tilkald indenfor kort tid.
Vores support har mere end 20 års erfaring og leverer supporten og fejlfindingen i tidsrummet mandag til fredag dog eksklusive alle offentlige helligdage.

CapMons erfaring med overvågning, logning m.m. har givet os en unik viden om data, og hvordan man bedst visualiserer den værdi data kan skabe.

Vores team vil være tilgængeligt telefonisk og via mail 24/7 365 dage pr år. Vores supportteam leverer 3rd level support ved system down og kan gøre dette indenfor kort responstid. Vi er ligeledes i stand til at supportere kunden on-site.

Med en support- og vedligeholdelsesaftale hos CapMon foretager vores certificerede supportteam fejlretninger i forbindelse med supportsager samt løbende
vedligeholdelse og opgradering.

Herudover er vores supportteam altid opmærksom på frigivelse af nye versionsopdateringer og er klar til at hjælpe kunden med versionsopgradering mindst 6 gange årligt.

Kontaktformular

"*" indikerer påkrævede felter

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Vores partnere

CapMon samarbejder med partnere inden for teknologi og salg for at tilbyde innovative og konkurrencedygtige løsninger. Vi opretholder tæt samarbejde med vores partnere uden at gå på kompromis med kvaliteten, og vi deler en passion for IT-sikkerhed, der skaber glade og trygge kunder.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev...

og få de seneste nyheder og opdateringer